اخبار

فاش شدن طراحی و مشخصات گوشی گلکسی M11

فاش شدن طراحی و مشخصات گوشی گلکسی M11

با توجه به شواهد، ظاهرا سامسونگ در حال آماده شدن است تا از سری M گوشی‌های هوشمند خود رونمایی کند. این شرکت کره‌ای در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدیدی به نام گلکسی M11 است. این مدل پس از عرضه به بازار مدل پایین رده از خانواده M ‌خواهد بود. محصول جدید سامسونگ هم اکنون در فهرست رسمی گوگل از گوشی‌های اندرویدی خواهد بود که از قابلیت سرویس‌های گوگل پلی پشتیبانی می‌کند.

طراحی گوشی گلکسی M11

رندری از گوشی گلکسی M11 به همراه جزئیات طراحی و سخت افزارهای بکار رفته در آن در اختیار وب سایت Techie Jerry قرار گرفته است که بر اساس آن دکمه‌های فیزیکی در لبه سمت راست گوشی قرار گرفته‌اند و نمایشگر Infinity-O گوشی نیز با حفره‌ای که در سمت چپ خود دارد، میزبان دوربین سلفی خواهد بود. ظاهر گوشی هوشمند جدید سامسونگ نیز شبیه به گوشی گلکسی A20s خواهد بود. همچنین پیش بینی می‌شود، این گوشی از یک صفحه نمایش 720*1560 پیکسل که تراکم پیکسل‌ها 280 پیکسل بر اینچ است، برخوردار باشد. قطر نمایشگر گلکسی M11 نیز تقریبا 6 اینچ است.

مشخصات گوشی گلکسی M11

با توجه به پیش بینی‌های انجام شده به طور حتم این گوشی از سیستم عامل اندروید 10 پشتیبانی خواهد کرد. همچنین بر روی آن از یک تراشه اسنپدراگون 450 کوالکام استفاده شده است که به همین ترتیب حافظه رم دستگاه سه گیگابایت خواهد بود و پردازنده گرافیکی آن آدرنو 506 نیز است.

تاریخ عرضه گوشی گلکسی M11

هرچند تاریخ عرضه گوشی گلکسی M11 سامسونگ هنوز مشخص نیست ولی با توجه به اینکه بسیاری از جزئیات این گوشی فاش شده می‌توان دریافت که تاریخ عرضه آن نزدیک است. همچنین باید اشاره کرد که دو ماه پیش نیز اتحادیه وای فای تاییدیه این گوشی هوشمند را صادر کرد که با توجه به آن نیز تاریخ عرضه گوشی گلکسی M11 در هفته‌های آینده خواهد بود.



نظرات کاربران
ارسال نظر